Rendelés és Fizetés


ÜZLETSZABÁLYZAT

1, ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, FELTÉTELEK

1.1. Az osmohair.hu webáruházban történő vásárlásra kizárólag Interneten keresztül van lehetőség, természetesen megerősítheti vásárlási szándékát telefonon vagy e-mailben is, de csak webáruházas megrendelést tudunk elfogadni.
1.2. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
1.3. Az osmohair.hu webáruházban részletesen fel van tüntetve a termék neve, leírása, a termékekről fotó. Kérem, vegyék figyelembe, hogy a színek eltérőek lehetnek, ami függ a különböző monitorok típusától. A nem megfelelő szín kiválasztásáért felelősséget nem vállalunk, és ez esetben sem veszünk vissza termékeket.
1.4.
Az osmohair.hu webáruházban mindenki vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik és ezáltal magára nézve kötelező érvényűnek elfogadta jelen üzletszabályzatot.
1.5. A Vásárló felelősséggel tartozik a regisztrációban megadott adatokért. Amennyiben hibázik a Vásárló felelőssége, mert a csomagja rossz címre lesz küldve utalást követően.

2, GARANCIA, SZAVATOSSÁG

2.1. Az osmohair.hu webáruház az általa eladott árukra, terméktípustól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt és garanciát vállal.
2.2. Az osmohair.hu webáruházban kizárólag eredeti, új, bontatlan termékek kerülnek értékesítésre.

3, RENDELÉS ÉS SZÁLLÍTÁS

1, Rendelés menete

1.1. A Vásárló regisztrációját követően, ami a Fiókom fül alatt található bejelentkezik a webáruházba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
1.2. A Vásárló kosárba helyezi a kiválasztott termékeket, majd bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a “Kosár megtekintése” ikonra kattintva.
1.3. A Vásárló a megvásárolni kívánt termék/termékek darabszámát bármikor átállíthatja vásárlás közben is, ha a mennyiségnél a számot átírja a vásárolni kívánt mennyiségre, ezt követően pedig rákattint a “Kosár frissítése” ikonra és frissíti a rendszer az összeget.

Az “X – törlés” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát.
1.4. Amennyiben a Vásárló további terméket szeretne kosárba helyezni, úgy kattintson a “Webáruház” feliratra. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, úgy kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra.
1.5. Jelentkezzen be, ha már regisztrált felhasználó és ha esetleg még nem jelentkezett be, vagy amennyiben még nem regisztrált az oldalunkon, töltse ki az adatlapot.

Kérjük, helyesen adja meg adatait, amennyiben hibázik a Vásárló felelőssége, mert a csomagja rossz címre lesz küldve utalást követően.
Itt elfogadja, amit a rendszer egyértelműen ki is ír, hogy webáruházunkban csak ELŐRE UTALÁSSAL és Postai szállítással vásárolhat.
Valamint a rendszer kalkulál a termék súlya alapján egy szállítási összeget, ami nem tartalmazza a csomagolóanyag súlyát, tehát a szállítási költség eltérhet.
A pontos utalandó összeget e-mailben küldjük a Vásárlónak!

1.6. Az utolsó lépés, hogy megerősíti rendelését!
Itt ismét lehetősége van bármit módosítania, ha mindent rendben talál, kattintson a “Megrendelés elküldése!” gombra.

A Vásárló e-mail-ben a megrendelés elküldését követően, automatikus visszaigazolást kap a rendszertől a rendelés leadásával kapcsolatban.

2, A megrendelések feldolgozása és teljesítése

2.1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9-17 óra között történik.
A megrendelés csak akkor tekinthető érvényesnek, ha a webáruház visszaigazolja, hogy a rendelés Feldolgozás alatt van.
A webáruház kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg a Vásárlóhoz, mert rossz e-mail címet adott meg, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
2.2. Ezt követően a webáruház banki információs e-mailt küld a vásárlónak, Utalás-Rendelés címszóval, a pontos utalandó összegről.

Az utalandó végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazolás alapján minden költséget tartalmaz.
A Vásárlónak 2 munkanap áll rendelkezésére, hogy teljesítse az utalást, fizetést.
Amennyiben a Vásárló 2 munkanapon belül nem teljesíti az utalást, úgy Utalásfigyelmeztető e-mailt küldünk a Vásárlónak. Ha 2 munkanapon belül ugyan csak nem teljesül a fizetés, úgy rendelését töröljük és e-mailben értesítjük a vásárlót róla.
2.3. Az osmohair.hu webáruházban történt rendeléssel a Vásárló kijelenti, hogy elfogadja az üzletszabályzatot és tisztában van az értékesítés ezen szabályzatban rögzített menetével.
2.4. Az osmohair.hu webáruházban történt rendelést csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a Vásárló a rendeléssel kapcsolatos regisztrációs oldalon talált rovatokat maradéktalanul és helyesen kitölti. Ennek elmulasztásából eredő zavarokért, károkért illetve a folyamat közben felmerülő technikai, adatátviteli problémákért felelősséget nem vállalunk.
2.5. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4, SZÁLLÍTÁS

4.1. Posta által szállítva, rendelésnél megadott címre kézbesítve. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Minden csomagot elsősorban ajánlott levélként adunk fel, ha az feladható borítékban 750 g-ig. Amennyiben ha a súly nagyobb, vagy a csomag értéke 15.675 Ft-nál több, minden esetben csomagként küldjük 100.000 Ft-ig biztosítva.
A csomag számlát nem tartalmaz! A fizetési módoknál részletezve…

Szállítási költség: lásd a weboldalunkon a Szállítás és Garancia menüpont alatt.

FIGYELMEZTETÉS!

Kérjük vásárlás előtt a regisztrációban megadott címet és nevet ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg!

Sikertelen kézbesítés esetén, ami a vevő hibájából következik be az Ő felelőssége!

Kérjük, NE a Webáruházat hibáztassák, ha nem küldjük ki újra a csomagot INGYEN.

Néhány példa, ami a Vásárlók hibájából történik és ismeretlen címzettként vissza jön a csomagja.
Példa:
– Ha a Vásárló a munkahelyére kéri a csomagot és nem adja meg a cég nevét csak a saját nevét.
– Ha megadja a házszámot pl. 10-12., de nem adja meg az emelet/ajtószámot.
– Ha megadja a pontos címét, de nem szerepel a postaládán illetve az ajtón a vásárlásnál megadott név, hanem az élettárs vagy albérlő neve van feltüntetve.

Ilyen esetekben a csomag címzettje ismeretlen és visszakerül a csomagja.
Minden ilyen esetben újra küldjük a csomagot plusz postaköltség ellenében!

4.2. A Vásárló kiszállítást megelőzően értesítést kap a webáruház rendszerétől, hogy a csomagja “elküldve” státuszra módosult. Ezt követően a csomagja 2 napon belül várható a megadott címre. A Vásárló felelőssége gondoskodni arról, hogy az áru átvételét biztosítsa. Ennek elmulasztásából származó kárért felelősséget nem vállalunk.
4.3. A Vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor a postás előtt ellenőrizni, mennyiségileg és minőségileg átvenni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételt aláírásával elismerni. A termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a webáruház nem fogad el!
4.4. A szállítási költség a Vevőt terheli.
4.5. UTÁNVÉTELES csomagfeladást miért nem teljesítünk?

Weboldalunkon a GY.I.K. menüpontban részletesen le van írva, kérjük olvassa el.

5, FIZETÉSI MÓDOK

5.1. Fizetés ELŐRE UTALÁSSAL
Átutalással történő fizetés a megrendelés visszaigazolásában megadott Eladó bankszámlájára történik.

CSAK BANKI ÁTUTALÁST TUDUNK ELFOGADNI (díjmentesen) UTALNI, BÁRKI BANKSZÁMLÁJÁRÓL LEHET!

Ha egyéb módon történik az utalás, annak plusz költségei vannak, ami a Vásárlót terheli!

DÍJAK:

– Készpénz befizetés (K&H) bankszámlánkra közvetlen: *+300 Ft

*Ha a Vásárló ezt mégis figyelmen kívül hagyja és ezt az összeget tőlünk vonják le, a csomagot addig nem küldjük, amíg nincs kiegyenlítve a pontos fizetendő összeg.
Ha a Vásárló ezek után reklamálni szeretne és a pénzét követeli vissza, természetesen visszafizetjük a már levonásra került összeget.

SZÁMLÁZÁS:
2016. Január 1-től mi is óvjuk a környezetet, így január 1-től számlát csak is elektronikus módon küldünk, a Vásárló e-mail címére, melyet a Vásárló kifejezetten elfogad!
Amennyiben Önnek szüksége van papír alapú számlára, könyveltetés szempontjából és nincs lehetősége kinyomtatni azt az e-mailjéből, úgy természetesen a csomaggal együtt küldjük, ha azt ön jelzi előre a rendelés leadásakor a megjegyzés rovatba vagy e-mailben! Utólagos reklamációt nem fogadunk el és nem áll módunkban utólag számlát postázni!

6, A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

6.1. A Vevő jogosult a megrendelést követően 5 napon belül a vásárlástól konzekvencia nélkül elállni, amennyiben ezt a szándékát időben e-mailben vagy telefonon jelzi a Vevőszolgálatunknak. Ebben az esetben a Vevőt semmilyen költség nem terheli.
Amennyiben a vásárló az utalást teljesíti, úgy a vásárlási feltételeket elfogadta és a vásárlástól való elállási jogát már nem érvényesítheti!

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

7, A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA

7.1. Az osmohair.hu webáruházban való vásárlás feltételezi, hogy a vásárló birtokában van az Internet nyújtotta lehetőségeknek és azok korlátainak, melyeket tudomásul vesz és elfogad, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
7.2. Az osmohair.hu nem vonható felelősségre olyan dologgal kapcsolatos eseményért, ami nem az irányítása alatt áll, s amire közvetlen ráhatása nincs.
7.3. Az osmohair.hu szabadon megváltoztathat bármilyen árat, határidőt, melyek mindenkor az osmohair.hu webáruház honlapján történő megjelenéskor életbe lépettnek tekintendők.
7.4. Az osmohair.hu jogi úton érvényesítheti érdekeit minden olyan személyekkel szemben, akik csalást követnek el vagy annak elkövetésével próbálkoznak.
7.5. Az osmohair.hu nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására elkövetett vásárlás miatt.
7.6. Abban az esetben, ha a vásárló bármilyen formában megsérti a szabályokat, az osmohair.hu szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a regisztrációt, vásárlást. Ebben az esetben a Vevő semmiféle kártérítésre igényt nem tarthat, és semmiféle jogorvoslatnak nincs helye.

8, ADATVÉDELEM

8.1. Az osmohair.hu, mint a regisztrált felhasználók adatainak felelős kezelője. Mindent elkövet annak érdekében, hogy a rendelkezésére bocsájtott adatok kezelésénél, annak minden fázisában megfeleljen a jogszabályoknak. A személyes adatok megszerzése és feldolgozása során különös gondot fordít az 1992. évi LXIII.tv. Adatvédelmi Törvényvonatkozó rendelkezéseinek betartására.
8.2. Az osmohair.hu fenntartja a jogot, hogy üzletszabályzatát bármikor megváltoztassa. A Vevők adataikat bármikor megtekinthetik, indokolt esetben módosíthatják. A jelen üzletszabályzat a vásárlással létrejövő szerződés fontos szabályait tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdésekben a Felek Polgárjogi Törvénykönyv és a távollévők között kötött szerződésekről szóló rendelet idevonatkozó rendelkezéseit tekintik irányadónak.

A szerződés nyelve magyar.

Webáruházunk folyamatos feltöltés és frissítés alatt áll!